Font:
Reset

Wycieczka- Praga

• Młodzież ZSE

Kolejny raz młodzież z Ekonomika w dniach 23.09.19r.– 25.09.19r. wybrała się na wycieczkę do Pragi.

Tym razem jedną z najpiękniejszych stolic Europy zwiedzali uczniowie klas 2c, 2d i 3g oraz przedstawiciele klas 3d i 3e pod opieką p. Anny Sokołowskiej, p. Agnieszki Leganowskiej i p. Aleksandry Szczeszek.

Zwiedzanie rozpoczęliśmy od Skalnego Miasta w Adrspach, gdzie oglądaliśmy fantastyczne formy skalne oraz zaliczyliśmy rejs łódkami i wysłuchaliśmy śmiesznych opowieści czeskiego przewodnika.

Kolejne dni poświęcone były zwiedzaniu Pragi.

Zobaczyliśmy m.in. Hradczany, Szlak Królewski, Stare Miasto, Plac Wacława, ratusz z zegarem słonecznym, dzielnicę żydowską , ogrody Wallensteina i Most Karola– najbardziej charakterystyczne miejsce w Pradze.

Niezapomnianych przeżyć dostarczyło nam zwiedzanie Pragi nocą i podróż metrem.

Z ciekawostek , które również zobaczyła młodzież było Muzeum Miniatur i KAMPA- ściana Lenona.

Pełni wrażeń, szczęśliwie wróciliśmy do szkoły .